domingo, 1 de junio de 2014

El perquè de tot
Fa temps, quan tenia 10 anys vaig vore una exposició d'origami a Madrid, i em va agradar tant que vaig començar a aprendre origami a Internet i amb llibres que em van regalar. Dos any després, a l'escola vaig fer en plàstica origami( un pare Noël, la caperutxeta roja,...).
Fins ara, que estic fent aquest blog que a moltes persones els agrada.Un dia buscant i buscant per Internet, vaig trobar el papercraft i em semblava molt interessant que amb un full de paper pugueres fer coses tan increïbles com un castell, una casa, un arbre, animal,...
Així que vaig començar a investigar sobre l'art japonés, em va agradar molt ja que tot el que envolta a aquest art té un aire eteri, fràgil, misteriós i molt tradicional, per exemple: en l'origami no es talla perquè es diu que per respectar a l'arbre d'on era el paper mai es tallava.L'origami és una pràctica shintoista.

No hay comentarios:

Publicar un comentario